tirsdag 27. oktober 2009

Bobler meg her og bobler meg der....

.

Boblevesken er ferdig! Denne tok det LANG tid å strikke - i alle fall føltes det som veldig lang tid. Påbegynte prosjektet før sommeren og gikk på med godt mot. 3/4 ut i arbeidet stoppet det helt opp og det har blitt liggende i mange uker. Fikk tatt meg sammen og endelig fullført den siste av 126 bobler. Det er alltid spennende å se hva som bli resultatet etter en runde i vaksemaskinen på 40 grader. Og nesten alltid synes jeg resultatet blir bedre enn jeg frykter. Slik er saken også her!

Vesken er strikket av Drops Eskimo og oppskriften fant jeg på http://www.garnstudio.com/. Dette ga mersmak og allerede har jeg kjøpt mer garn til nye vesker. Det blir en variasjon over samme oppskrift :-)

2 kommentarer:

  1. Den ble jo kjempekul! Må være litt av en jobb å strikke alle de boblene (har aldri prøvd selv...)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Boblene er ikke vanskelige - men en tålmodighetsprøve for en litt rastløs sjel :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...