torsdag 27. mai 2010

Endelig logo på plass

.
Hurra!

Det er så mange blogger der ute som har flotte logoer. Nå har jeg endelig fått mekket meg min egen. Jeg er i grunn fornøyd og den ble akkurat slik jeg hadde sett for meg :-)

Føler at jeg legger enda mer press på meg selv ved å bruke symaskinen min i logoen... Nei, jeg har ikke hatt mot til å prøve den enda. Men nå skal soverommet males, så symaskinen har flyttet inn på stua og står og roper på meg. Gulp!

Kanskje når soverommet er ferdig malt....

En annen grunn til å bruke symaskinen i bildet, er for å understreke TØY i tøys. Bloggen skal være litt tøys og litt mer tøy håper jeg :-) Og mest strikk :-)


Et arbeid fra "The early years"

I en av eskene jeg flyttet ut fra soverommet, fant eg et prosjekt fra tidligere år. En mini-veske jeg har strikket i uidentifisert gult garn (den kan være Eskimo) uten oppskrift. På den tiden ante jeg ingenting om toving og vesken ble mye mindre enn jeg trodde den skulle bli. Det som er ekstra hyggelig synes jeg, er at knappen er arvegods fra min bestemor.

En av bestemors fine knapper.

Ha en fortsatt fin dag!
.

11 kommentarer:

  1. Jeg synes du har fått til en flott logo !
    Den sier jo litt om deg!
    Koselig med gamle ting som den knappen !
    Ha en flott dag ! Klem fra bestemor;)

    SvarSlett
  2. så bra logoen er på plass. ingen logo her enda.. men håper at kankje jeg også får surra meg tildet

    SvarSlett
  3. Veldig fin logo! Og så fin symaskin da, gitt! Er det di?

    SvarSlett
  4. Grattis med ny header :-) Så knall stilig symaskin da :-D Artig å bruke knapper fra tidligere generasjoner - jeg har også vært så heldig å arve knapper :-D

    Ha en fin dag og klem fra Siv

    SvarSlett
  5. Herlig gul veske, og for en flott blogg! Takk for at du deltar på give-away:)

    SvarSlett
  6. Åhhh, for ein nydelig logo du har laga. Deilige fargar! Og den symaskina e bare råkul.
    Knallstilig veske også!

    Lykke til med malinga :)

    SvarSlett
  7. Kjempefin heading! Fremdeles dypt misunnelig på symaskinen din ...

    SvarSlett
  8. Så utrolig hyggelige tilbakemeldinger å få på min logo - takk folkens!

    Ragnhild - jepp, det er min symaskin (som jeg ikke har testet enda :-)

    Takk, takk litlokalen - malingen blir bra, når vi bare får den opp på veggen :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...