lørdag 24. juli 2010

Sommer-nostalgi

.
.
Se hva jeg har fått! Dette fine, blå dynetrekket i bomull skal ha vært i vårt hjem allerede siden slutten av 70-tallet, og jeg synes det er så utrolig fint.

Min kjære mor snakket om å rydde i klesskapet på sommerstedet vårt, blant annet "gammelt og lurvete" sengetøy skulle bort og erstattes med nytt. Ja, det er gammelt, og kanskje litt slitt også, men alt for fint til å bli kastet.

Jeg håper jeg skal få gitt det nytt liv.

Det er så kult at så mange vil være med på min give away. De som er anonyme, må huske å legge inn en e-postadresse så jeg kan ta kontakt om de vinner. Nå er det kun en uke til jeg trekker :-)

Forøvrig kom Kjæresten og jeg hjem fra vår sommerferie i dag. Rike på nye minner, lykkelige etter samvære med familie og gamle kjente, levd livet langsomt i både sol og regn - og jaktet på den perfekte rømmevaffel :-) Jeg har også hatt noe tid til å strikke. Og å hekle! Jeg kommer snart tilbake til mer om dette.

Ha en flott helg videre!
.

4 kommentarer:

  1. Takk for besøk på bloggen min!
    Herlig dynetrekk.
    Når jeg er hjemme på besøk hos mine foreldrer så får man sove i sengklær som man sov i når man var liten. De er så fine og så myke og goe. Man kan ju lure på hva de er laget av ettersom de holder seg så lenge(hmm er jeg blidd gammel) Det er ikke så langt liv på de sengklærne som blir lagd idag.
    Blir spennende og se hva du kan bruke dette til.

    Pernilla

    SvarSlett
  2. Kjempe fint..... husker vi også hadde slikt..... men det var min lillebror som brukte siden det var blått.
    Ha en flott sommerdag

    klem

    SvarSlett
  3. Så gøy med gamle dynetrekk. Blir sikkert noe fint ut av det.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...