torsdag 8. mars 2012

Kose-kanin med fluffy hale


Denne kosekaninen (Cuddly av Tora Heggvik) er et raskt og fint prosjekt. Denne rosa kaninen har jeg strikket i Drops Paris på pinne 4. Og etter inspirasjon brukte jeg duskemaskinen min til å lage en liten hale. Det ble prikken over i-en :)


Litt underbitt, men fornøyd

Det er kvinnedagen i dag og da jeg er ganske sikker på at godt over 90% av mine lese er kvinner, føler jeg at jeg burde ha blogget noe relevant og flott i anledning dagen. Men det ble med denne rosa kaninen :)

Gratulerer med dagen!

7 kommentarer:

  1. Så utrolig søt!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  2. Den var kjempe fin,det er nok en liten krabat som blir fornøyd med den;0)

    SvarSlett
  3. Den var søt, ekstra flott med halen :) jeg holder på med en i lilla akkurat nå - kanskje jeg må vurdere hale på min også :)

    SvarSlett
  4. kjempe søt;) den var rosa, og det er jo feminint det;)

    SvarSlett
  5. Så flott, den må jeg prøve, så gøy med slike små prosjekter! Ha en kjempefin helg hos deg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...