torsdag 18. juli 2013

Sommerkvelder



Hei! Her er jeg!

Det har de siste ukene har vært TRAVLE og alt fokus har vært alle andre steder enn på blogg og strikk. Men nuh! Det er planlagt late dager i fantasisk sommervær, med jobb på dagtid og sommerfeirefølelse på ettermiddag/kveld. Rilleteppet mitt håper jeg blir ferdig sånn etter hvert, men har ikke bestemt meg for hvor langt det må være. Får ta det fatt og måle litt en kveld. Fram til da strikkes en og en rille, det går sakt men sikkert, og er hyggelig arbeid - selv om det til tider blir vel varmt å ha på fanget ;-)

Ønsker deg gode sommerdager!

5 kommentarer:

  1. Er også i sommer/feriemodus, og på sommeren er det mange andre aktiviteter som står på lista i tillegg til strikking og blogging :) teppet ditt blir utrolig fint! Nyt dagene! Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  2. Flotte farger i pleddet ditt!
    Fortsatt god sommer! :-)

    SvarSlett
  3. Ser ut til å bli et kjempefint pledd:-) Her i Trondheim er det ca 10 grader mindre enn hos deg, et skikkelig møkkavær for å si det rett ut... perfekt til strikking, med andre ord!

    SvarSlett
  4. Det er godt å ta det litt rolig på sommeren. Hvis en ikke har lyst til å gjøre noe fornuftig, så lar en rett og slett være :) Men teppe ditt blir fint, om det går fort eller seint. Mitt vokser også, men det er blitt ett skikkelig Filleryeteppe :)
    Ønsker deg en fortsatt fin sommer!
    Anette

    SvarSlett
  5. Det er litt jevnt-og-trutt-stil her også om dagene :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...