søndag 25. juli 2010

Skammelig forsinket bursdagsgave

.

Dette sjalet har vært planlagt og påbegynt for svært lenge siden. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men plutselig hadde jeg plukket opp andre tråder og fulgt disse på ville veier i andre prosjekter.

Til slutt klarte jeg å følge smulene tilbake, og tok pinnene fatt igjen. Så kunne jeg feste de to løse trådene og fullføre prosjektet. Hurra!


Oppskriften er like enkel som den er pen. Garnet jeg har brukt er ett nøste Regia hand-dye Effect og jeg har tidligere strikket et Multnomah til min mor av samme garnet.


Håper mottakeren blir like fornøyd med dette som jeg er. Og at jeg blir tilgitt den alt for sene overrekkelsen av bursdagsgaven!
.

2 kommentarer:

  1. Dette sjalet var jo bare helt perfekt. Mottakeren blir sikkert superglad:)

    SvarSlett
  2. Lekkert sjal i flotte fargar :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...