lørdag 9. oktober 2010

Jeg har vunnet min første give away!

Fin pakke i posten!

Jeg vil gjerne vise fram den flotte premien jeg vant i give awayen til Oktober Leaves. Det er gøy å arrangerer give aways, og det er jammen gøy å vinne også - dette er den første jeg har vunnet noen sinne :-)

Kjempestas!

Jeg fikk denne fine veska som jeg nå gleder meg til å bruke. Tusen takk!


Fin med blomster på

PS: Det arrangeres allerede ny give away på Oktober Leaves med trekning på førstkommende mandag.

10 kommentarer:

  1. Tillykke Sirri man bliver bare så glad ;._))))

    SvarSlett
  2. Så artig! Gratulerer med flott veske :-)

    God helg til deg og klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Gratulerer - den var fin - takk for tips om ny give away...kanskje jeg blir den heldige :)

    SvarSlett
  4. Så gøy å vinne en så fin veske!! Lenge siden jeg har innom deg nå siden det er dårlig med nett på hytta;o) Rakk ikke en gang å få med meg give awayen din, men bok står allerede i bokhylla her. De jule kulene er bare så kuule. Må nok skaffe den boka. Det er så gøy for svigermor er i samme fotoklubb som Arne...så jeg må nok få den signert;o)

    Lykke til med juleforberedelsene!!

    Ha en fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hej Sirri :-))
    Så er den meget fine bog ankommet til mig. Hold da op hvor er den flot og fuld af inspiration. Og mange mange tak for det flotte kort , det hænger på min væg til fryd for øjet :-)) Endnu engang : 100000 tak:-)

    Klem Vilma

    SvarSlett
  6. Kanskje du er i en god stim og vinner julekalenderen inne hos meg også:) Takker for at du deltar der og gratulere så mye med premien du allerede har fått:)Eller hyggelig å ta en tur innom din blogg, mye fint å se:)
    Ønsker deg en stålende høst!

    SvarSlett
  7. Så koselig innlegg!! Bra den kom seg vel frem :)
    Fin blogg du har!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...