fredag 19. november 2010

Kopptue nr. 99.... og 100!

Kopptue nummer 99 og 100 er ferdige. Nummer 101 på pinnene.

Jeg fikk litt bakoversveis etter en rask opptelling, hvor jeg kunne konkludere med at jeg har nå strikket såpass mange kopptuer.

Men du verden så fine de er, så greitt det er å strikke når man ser på tv, sitter i bil, venter på flyplass og slikt. Tilbakemeldingene på dem er også positive, og det gjør det ekstra kjekt.

I tillegg har jeg noen i bestilling som jeg skal få ferdigstilte om ikke alt for lang tid :-)

Disse guloransje er jeg ikke sikker på om skal bli presang eller om de skal få flytte til min eplabutikk. Vi får se!

Ønsker dere en riktig god helg!

Hilsen kluteguri ;-)

11 kommentarer:

  1. Du verden så produktiv du er. Jeg er imponert :-)

    SvarSlett
  2. Skikkelig trivelig arbeid og flotte tuer!!
    Kos deg i helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Heia Kluteguri :-) Har det blitt så mange altså ;-) Jeg har ikke talt mine jeg, men det er jo i grunnen artig å vite hvor mye man produserer :-)

    God helg og klem fra Siv

    SvarSlett
  4. Så produktiv du er!
    ønsker deg en riktig fin helg!

    Pernilla

    SvarSlett
  5. Oj, utrolig at du ikke går lei (om jeg får si det). ☺Du kan vel strikke disse i søvne også nå. Digger fargene på disse siste, de er veldig meg, he he.

    SvarSlett
  6. Hjemmestrikka/hekla kluter e absolutt de fineste! Fine farger blir det! Men 100! Det var et fint antall, gratulerer med jubliléet ;) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Imponerende antall kluter! Fine, friske farger lyser opp i mørketiden også! :)

    SvarSlett
  8. WOW!!
    over 100 kluter!
    Utrolig imponerende!! :)

    Helt enig, de er nydelige!! :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer!
    For en tålmodighet.
    Klem Tone

    SvarSlett
  10. Utrolig produktiv dame :) Likte veldig godt de glade fargene, - tenker det er noen som blir glade dersom de blir til presanger.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...