tirsdag 14. desember 2010

Award! (Og litt dårlig samvittighet)

Jeg har fått en award og er rørt og takknemlig! Tusen takk til Strikketusso for fine ord og award!



Med awarden følger det utfordringer. Den første er å fortelle om tre ting jeg liker å gjøre. Å strikke er innlysende, så det tar jeg ikke med i de tre tingene. I tillegg er det lite som gir meg mer glede enn å få tilbringe tid med kjæresten, familien og venner. Det er kanskje en klisje å nevne, men så er det i alle fall sagt. Så vet dere det :-)


Tre ting jeg liker å gjøre;

1. Musikk er en av de kunstformene jeg setter aller høyest. Og enkelte artister har betydd mer for meg enn andre. Jeg nevner kort The Cure, The Stone Roses, The Dandy Warhols, Suede, Blur, Interpol osv. Jeg kunne ha sagt mye om disse, men lar det vær for ikke å holde på i det kjedsommelige!

2. Friluftsliv. Kjæresten og jeg har kjøpt kano og vært mye ute i denne i høst. Jeg har blitt en racer på å fikse ferskvannsfisk! Det skulle man ikke tro om en kystpike fra nord som er vokst opp med torsk og sei :-)

3. Geocaching. Kan også kombineres med punktet over. Forenklet sagt er dette skattejakt med GPS. Vi flyr rundt overalt for å oppsøke koordinater hvor det ligger en liten skatt der loggbok blir signer. Dritgøy, rett og slett! Barnslig og festlig :-)

Neste utfordring er å vise fram favorittbildet. Vanskelig å velge bare ett, men her er ett Kjæresten tok av meg da vi var på kanotur med overnatting i lavvo på en øy i Vansjø i oktober i år. Leiren er satt opp og vi kan endelig lage middag; grillpølser på bål. Stor lykkefølelse!


Så over til siste utfordring, å gi award videre til tre andre flotte blogger. Og det er her den dårlige samvittigheten slår inn. Jeg er ikke i stand til velge ut bare tre blogger. Det er så mange som inspirerer, motiverer og gir mye av seg selv.

Jeg har tidligere i år også fått en pris fra Rangla, (sjekk bloggen Løyen på Tøyen), og fra award fra Hilde (som skriver litlo&kalen). Begge disse ble jeg veldig glad for å få, men det stoppet helt opp for meg når jeg skulle avgrense de bloggene jeg skulle sende prisene videre til. Jeg må bare få si tusen takk til også Rangla og Hilde, og håper de tilgir at jeg ikke har fått sendt prisene videre. Jeg lider av beslutningsvegring, og utfordringen ble for stor for meg ;-)


Håper jeg at jeg blir tilgitt for å ha tatt imot prisene, uten å sende de videre, og heller velger å fordele det jevnt over alle dere flotte bloggere.

Alle skal få!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...