torsdag 26. juli 2012

Gøy med multifarger

Alltid like spennende med multifarger

Bare for å ha det klart en gang for alle - jeg har IKKE for vane å ha med strikketøy på jobben altså! Ærlig talt, ett sted går grensen :) Ikke for det, dersom det passer i jobbsammenheng å ha med strikketøy, så er det topp, men det passer ikke i jobben jeg har.

I dag er dog et unntak. Vi skal på langhelgtur (litt mer sommerfeire, kan man si) min kjære og jeg. Nærmest lammslått av tanken på at strikketøyet skal bli avglemt, tok det det for sikkerhets skyld med meg i vesken til jobb. Du ser den, sant?

Så i iveren etter å få vise fram hva jeg jobber med, dro jeg det fram i lunsjen og snek meg til en ryddig kontorplass med dagslys for å få et litt ok bilde knipset med mobilkamera.

Dette er Evilla, estisk garn i nydelige blåfarger. Nøstet var opprinnelig en gave fra en god venninne. Så nå Siena, kommer det endelig i godt bruk!

Overgangene i fargene er suverene og det er veldig spennende å strikke da det er umulig for meg å se på forhånd hvordan det vil bli til slutt. Bildet viser ikke helt riktig farge, men gir kanskje et inntrykk.

Jeg fant en fin svensk side om garnet her, den jeg strikker med nå er farge A42.

Da disse strikkeplaggene skal være presanger, venter jeg til de er ferdige og overrakt, før jeg viser det skikkelig fram. Bare sånn i tilfelle de som skal få det, leser bloggen min.

I mellomtiden satser jeg på å strikke ferdig på bilturen :) Skal bare avslutte lunsj, jobbe ut dagen først.

Så litt på forhånd - God helg!

3 kommentarer:

  1. Blånyansane er kjempefine! Eg diggar også multifarga garn. No driv eg på med eit strikkeprosjekt i Drops delight, det er sååå fint! Bloggar om det etter kvart:-)

    SvarSlett
  2. Ai ai ai, så lekkert dette blir! Jeg kjenner godt til det med å måtte vente med å vise frem gavene ja - man vet aldri hvem som leser har jeg lært ;)

    SvarSlett
  3. Se der ja - gøy at garnet falt i smak!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...