fredag 29. oktober 2010

Garn, kaffe og iskrem på Hovden

Dersom du skulle ta en tur til Hovden i Setesdal, kan jeg anbefale en tur innom Høydepunktet kaffibar.

På denne trivelige kafeen 850 meter over havet, er det hardt å stå imot fristelser for en kaffeglad stakkar som er hekta på garn og i tillegg liker iskrem.

Jeg klarte å begrense meg til en kopp cappoccino og et nøste Bris fra Gjestal. Jeg har ingen konkrete planer for garnet, men har sett på det før. Det er supermykt og gråfargen er veldig fin. Er det noen som har erfaring med det? Når det kom til iskrem og kaker, så lot jeg dette være med tanke på at det ventet en treretters middag på høyfjellshotellet. Litt fornuftig kan man da være ;-)

Man reiser ikke på tur uten å ha med arbeid i vesken.
Her begynner et par bestillingsvotter ta form.

Ser det ikke trivelig ut?

Litt nips er det også plass til.

9 kommentarer:

  1. Ha, flere nattravner (ref. seint/tidlig innlegg i bloggen min ;p) ... Og jeg på min side er urusel på bestillingsverk - heller da 10 par sokker på 2 mm.

    Fin kafe du hadde funnet, ja. Et par nederlendere som reiste gjennom NOrge for et par år siden skrøyt av at det var garnsalg over hele Norge, og når jeg ser innlegget ditt så tenker jeg at de kanskje hadde rett likevel?

    SvarSlett
  2. Det var et sted jeg vet jeg ville trives!! Ønsker deg ei fin helg!

    SvarSlett
  3. Der så det veldig fint ut og du hadde nok en kjekk tur. :==

    SvarSlett
  4. En slik kafe skulle vi også gjerne ha hatt!

    SvarSlett
  5. Å, der vil eg og innom neste gong eg suse forbi! :) Takk for tipset! :)
    Go helg!

    SvarSlett
  6. Så ut til å være et utrolig koselig sted :-) Så flink du var da ;-)

    God helg og klem fra Siv

    SvarSlett
  7. Det der så ut som et lite stykke himmelen!

    SvarSlett
  8. For en plass, der skulle man vært.
    fiin søndag
    Klem Tone

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...