søndag 29. april 2012

Bilstrikking i solskinn

E 3 Elverum- Oslo

I helgen har vi kjørt Oslo-Elverum og Elverum-Oslo. Det er tre timer i bil, potensielt tre gode strikketimer. Strikketøy planlagt. Gjennomført? Nja... På vei opp ble det strikket to rader, så gadd jeg ikke mer. Vi hadde en trivelig aften i Elverum med middag før vi tok en tidlig kveld. 

Våknet i morges til et aldeles vidunderlig vær, blå himmel, sol og varmt. Spiste frokost og smurte matpakke og tilbrakte hele dagen utendørs. Lett solbrent og fornøyde, vendte vi igjen snuten sørover. Vi unnet oss en kaffe og en soft-is på Statoil (mente selv vi hadde fortjent det). Siden jeg med glede overlater kjøringen til min kjære, forsøker jeg igjen hente fram strikketøyet. Strikket er par runder. Og sovner. Våker en liten halvtime før vi var hjemme, det holdt til et par runder på strikketøyet. En heller lite effektiv strikketur, men ikke desto mindre hyggelig helg!

Digg :)

6 kommentarer:

  1. skimter jeg et nytt teppe i anmarsj? så lyst til å prøve meg på dette mønsteret!
    Jeg strikker også i bil - mange effektive timer der ja...men ikke alltid det går helt som man tror.
    Noen ganger er det søvnman trenger :O)

    SvarSlett
  2. Godt å bare slappe av også!!!
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Haha! Slik er det også med meg. Pakker alltid med meg håndarbeid med ambisjoner om å gjøre mye, men neida;) godt turen var fin allikevel da;)

    SvarSlett
  4. Noen ganger holder det bare å ha strikketøyet i fanget og se på utsikten..

    SvarSlett
  5. Uansett deilig å ha muligheten :-) Og en lur er heller ikke å forakte. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Det å berre ha strikketøyet liggande klar dersom du ønskjer å ta det fram er ein god følelse. Eg var også på tur i helga, og kjørte ca. 9 timar tur retur, så eg fekk strikka ei vinhøna i løpet av bilturane! Bil og strikking er ein god kombinasjon så lenge ein ikkje vert bilsjuk :)

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...