onsdag 2. mai 2012

Fra meg til meg?

Ubeskjedent utbasunerer jeg at jeg har bursdag i dag, 2. mai! Hurra for meg :-D
Og siden dette nå en gang er en strikkeblogg, skal jeg fortsatt holde meg til tema.

Jeg har nemlig falt for genseren under, nærmere bestemt Drops 97-24. Tøff, ikke sant?


Den strikkes i følge oppskriften med dobbel tråd Alpaca på pinne 4,5. Det bør da gå utrolig raskt å strikke! (optimist...). 

Sammenfallende med bursdag ramler det da også inn en e-post som varsler om tilbud på bl.a. Alpaca fra Drops. Et tegn! (?) Ordinær veiledende pris 33 kr. pr nøste. Nå kun 23 kr!



Mulig dette blir årets bursdagsgave fra meg til meg - kan tygge på det ut mai. Jeg er forresten heller ikke helt sikker på om jeg vil ha den samme hovedfargen i brunt, eller om jeg vil gå for den superlekre oransje som du ser på bildet under. Hmmm.....


Vel, jeg lar meg ikke tynge av valgets kval, men skal først få meg en god natts søvn før bursdagen skal nytes i morgen. Digger bursdager!

23 kommentarer:

  1. Gratulera so masse med dagen! Kjempe fin gensar.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen!
    Jeg hadde sett på garnsalget som et tegn på at du må strikke deg den genseren! Helt opplagt;) jeg er en brun entusiast, men spreke farger de du har valgt ut også;) spennende å se hva det blir til;)

    SvarSlett
  3. hipp hipp hurra, gratulerer med dagen.
    Den genseren var kjempe fin.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen. Gleder meg til å se genseren ferdig :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen idag!
    Det hva en kjempelekker genser du fastnett for, spent på og se hvilken farge du velger.
    Pernilla

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen.
    Spennende å se hvilken farge genseren får.
    :)

    SvarSlett
  7. Den genseren har jeg siklet på i mange år - den er nydelig! Håper du strikker den, hadde vært gøy å se resultatet. Sprek oransjefarge! Og gratulerer :)

    SvarSlett
  8. woop wooop gratulerer me dagen! :) Gå amokk, nytt garn gir gode følelser og det skal man ha mye av på bursdagen ;)

    SvarSlett
  9. Gratulerer mede dagen!! Fin genser!! AnneK:-)

    SvarSlett
  10. Hurra for deg som sier fra om bursdagen din! Sånt er gøy! Gratulerer så mye, og unn deg litt fint garn. Det gir masse glede.

    Nyt dagen og kos deg masse!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dagen! Den genseren er veldig fin. Har sett den live og den er eit blikkfang! Ikkje noko å stusse på .....

    SvarSlett
  12. Gratulerer med dagen!

    Den genseren hadde nok blitt skikkelig fin (og ganske retro) i den orangsjfargen. Jeg digger sånne varme organsjfarger!

    SvarSlett
  13. Grattis med dagen, håper du koser deg masse!! Og synest genseren er flott, super gave til deg sjøvl:))

    SvarSlett
  14. Hurra, hurra og gratulere med dagen ;o)!Og JA, det e lov å si sånt og få hyggelige hilsner..klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer med dagen! Håper du har hatt en finfin dag! Den genseren var kjempefin! Perfekt bursdagsgave til deg selv ;)

    SvarSlett
  16. Gratulerer med dagen! Håper du har hatt en finfin dag! Den genseren var kjempefin! Perfekt bursdagsgave til deg selv ;)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med dagen i går! Håpar du hadde ein superfin dag! Og genseren var knall! Eg trur oransje blir perfekt:-)

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med overstått! Håper dagen var super :)

    Og nydelig genser du har i tankene, syns det orange garnet var RÅlekkert!

    Fin-fin torsdag til deg
    Klem

    SvarSlett
  19. Gratulerer med gårsdagen! Bursdag er gøy! Hvis du er så heldig å kle orange, burde du velge den fargen, den er jo utrolig fresh da!
    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  20. Gratulerer med vel overstådd dag :) Nydelig genser, blir spennende å se det ferdige resultat. Lykke til :)
    Ps. Har to blogger-begge nye,den om strikking heter "makkerikken", men det blir hundebloggen min "schæfer på nett" som blir signaturen....Noen tips? Burde jeg ha to ulike kontoer?
    God helg :)

    SvarSlett
  21. Enig med deg, den genseren var bare skjønn. Klart du skal ha den:-) gratulerer med overstått bursdag.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...