mandag 23. september 2013

Og vinneren er.... *trommevirvel*


For en boozt det er å arrangere Gibort! Kjempegøy med så mange som vil være med og feire! Takk alle og en hver! 

87 "lodd" talte jeg. Det første som ble trukket ut var mamma! :-D Kluter har du fått mange av allerede, du får mer enn gjerne flere, bare si farge! Men hodeskallepinner, mamma? Er du sikker? ;-D Jeg tror det er riktigst å la gaven gå ut av familien, så jeg trakk en ny vinner. Det ble loddet tatt av Hanne den 18. september. Gratulerer!

Fikk forresten spørsmål om målebandet var fra samme plass som pinnene. Det er det ikke. Pinnene kjøpte jeg altså hos Mauds garn for en tid tilbake (punkknits.com er leverandør, men de er utsolgt ser det ut til å på nett.) Målebandet er kjøpt hos fantastiske Søstrene Grene. Og klutene har jeg tidligere nevne strikket selv. Dobbel tråd mandarin petit. Er du på jakt etter super vertinnegave eller julegave så er dette perfekt. Morsomme og lage og jeg kan ikke gjenta ofte nok hvor gode de er.

Men før jeg skriver meg helt bort her - igjen tuuuusen takk til ALLE som har vært med på feiringen, og Hanne - send meg din adresse, så kommer gaven i posten til deg. 

Fortsatt god september, fine folk!



3 kommentarer:

  1. gratulerer til en heldig vinner :)

    SvarSlett
  2. Oi jeg så ikke dette før nå, hurra! TAKK du gjorde dagen min myyye bedre!!

    Hanne Larsen,
    Varhaugsvegen 11,
    5419 Fitjar

    Aaaah da skal jeg begynne å strikke med verdens gøyeste stikkepinner. Jei!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...