søndag 21. september 2014

Gi bort med "Islandsk strikk" - frist 12. oktober

AVSLUTTET - LES OM VINNEREN HER - Takk til alle som deltok!

Islandsk strikk - fristende og pirrende for et hvert strikkeinteressert menneske, eller hva?


Jeg blir fristet til å falle for klisjeen "Her var det mange favoritter!" Mønster på mange nydelige gensere, jakker og andre småplagg. Jeg har ikke mye erfaring med islandske mønster og enda mindre med garnet, men det har alltid fristet, og ikke mindre etter å ha bladd i denne boka, "Islandsk strikk".

Her kan du bla i boka på nett



Lekkert, ikke sant? Jeg har fått en ekstra bok jeg kan få gi bort - og den går til en av dere. Se nederst for mer info!







Gi bort-lotteri, "Islandsk strikk" - svarfrist 12. oktober

For å delta i trekningen av denne superfine boka, legger du igjen en kommentar på innlegget. Dersom du i tillegg deler innlegget på FB, din egen blogg, Twitter eller slikt, så kan du notere dette for å få TO lodd. 

Det er altså slik; 
  • 1 lodd for kommentar på dette innlegget
  • 1 lodd til, totalt 2, for også å dele innlegget. Husk å nevne det i din kommentar
Da jeg skal på reise og etter planen skal komme hjem som gift frue, er svarfristen satt til søndag 12. oktober!

Lykke til!


76 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne den første som prøver lykken med to lodd. Linker fra bloggen min. Gratulerer med det forestående giftermålet!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. En nydelig bok jeg godt kunne tenkt meg :-)

    SvarSlett
  3. For det første; Oi! Gratulerer på forhånd!

    Og for det andre, ett lodd, takk!

    SvarSlett
  4. Jeg kan gjerne ha den boka! og GRATULERER!

    SvarSlett
  5. Jeg er helt saa bestemt med. Ih skal du giftes??? Stort tillykke.
    Jeg hopper med paa et lod.

    SvarSlett
  6. Spennende, både med bok og bryllup! Jeg tar gjerne et lodd :)

    SvarSlett
  7. Islander det spennende strikking, kunne gjerne tenke meg å ha denne bok, derfor deltar jeg å ta sjansen å ta et lodd :-)
    Hilsen - Aleksandra

    SvarSlett
  8. Jeg satser med to lodd! Lykke til med bryllup:)

    SvarSlett
  9. Jeg trekker meg et lodd og håper på det beste! Det er en flott bok du lodder ut i bloggen din:)

    SvarSlett
  10. Åååå den boka ser fin ut! Krysser armer og bein og trekker et lodd :)))

    SvarSlett
  11. Å, dette hadde vært den perfekte bursdagsgaven til meg selv...!
    Trekker ett lodd og krysser fingrene.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Eg tar eitt lodd, og gratulerer med gifteriet!

    SvarSlett
  13. Grattis med giftemålet.
    Jeg krysser fingrene for trekningen. Har faktisk vært så heldig å vunnet noen ganger i år.

    SvarSlett
  14. Gratulerer!! :) Jeg vil gjerne vinne, ett lodd til meg!

    SvarSlett
  15. Gratulerer!
    Og det så ut til å være en bok med fine oppskrifter.
    Og jeg har delt på Facebook

    SvarSlett
  16. Jeg deltager med 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlett
  17. Kjempeflott bok, melder meg på med 1 lodd :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer! Så gøy!! :)
    Hadde vært kult med litt Islandsstrikk :)
    majkenfj(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  19. Spennende bok, jeg tar TO lodd :) jeg har også give away på bloggen om du vil bli med!

    SvarSlett
  20. Jeg vil også gjerne vinne boka.
    karianne.fagervik@hotmail.no

    SvarSlett
  21. Hurra for snart frue :)
    Deltar gjerne i giborten om boka :)

    SvarSlett
  22. Kjempe flott bok. Jeg krysser fingrene for vinnerlykke. :)

    SvarSlett
  23. Fantastisk boken. Jeg elsker mønsterstrikke. Veldig gjerne jeg vil vinne boken.
    Tusen takk for hyggelig give away. Ha riktig fin høsten med sol og le.
    Hilsen til deg fra Viola.

    SvarSlett
  24. Så mye fin strikk! Vil gjerne prøve lykken her og kanskje er jeg heldig og vinner boka! :)

    SvarSlett
  25. Jeg ønsker meg boka, og linker til giveaway på min blogg :) Ha en fin tur og et fint bryllup!

    SvarSlett
  26. Ser allerede flere plagg jeg ønsker å strikke her, så boken er hjertelig velkommen til min bokhylle.
    Tar to lodd. Ønsker deg masse til lykke med bryllupet!

    SvarSlett
  27. Saa herlig book,den kunne jeg likt og vinne,jeg haaper jeg er heldig.Hilsen MaryAnn fra norway2@hvc.rr.com

    SvarSlett
  28. Så hyggelig! Jeg tar gjerne ett lodd. Gratulerer med bryllupet!

    SvarSlett
  29. Morsomt - jeg kjøpte meg en stor islandsk strikkebok i Reykjavik nylig med mange av de samme mønstrene. Har begynt på Aftur - min andre, etter at jeg måtte la søsteren min arve den første, som var blitt for liten. Anbefaler Lopi-garn - har selv bestilt fra birgirsdottir.no med stort hell. Kjapp og god service.

    SvarSlett
  30. Gratulerer. Kunne også tenkt meg boken:)
    mvh Aase (ars@lyse.net)

    SvarSlett
  31. Meget flot bog, en udfordring jeg stadigvæk mangler at strikke.
    Tillykke med at du snart kan kalde dig for frue :-)

    SvarSlett
  32. Jeg ønsker meg en sånn bok :D

    SvarSlett
  33. Gratulerer som snart gift!
    Jeg tar gjerne et lodd :)

    SvarSlett
  34. Jeg tar gjerne 1 lodd, denne boken har jeg hørt mye fint om. Klem fra Beth

    SvarSlett
  35. Gratulerer med bryllup :-)
    Jeg tar gjerne to lodd :-)

    SvarSlett
  36. Den boka ser spennende ut :)
    jeg deler også på bloggen min.

    SvarSlett
  37. Til lykke med bryllup! :)

    Ett lodd til meg denne gangen :)

    SvarSlett
  38. Jeg tar to lodd på denne nydelige boka. Deler på bloggen min, som da automatisk også blir en deling på facebook.

    SvarSlett
  39. Spennende bok! Jeg tar ett lodd:)

    SvarSlett
  40. Til lykke som gift, på forhånd <3
    Tar gjerne ett lodd :)

    Stor varm klem!!

    SvarSlett
  41. Jeg tar gjerne et lodd:)
    God tur og til lykke med bryllup :)

    SvarSlett
  42. Til lykke på forskudd! Tar gjerne et lodd :)
    Ravelry: anesgu

    SvarSlett
  43. Gratulerer og til lykke med ny status. Jeg er gjerne med i loddtrekning om islandsk strikk. Mye fint der, så jeg krysser både fingre og tær.

    SvarSlett
  44. Camilla.
    Eg deltar med et lodd. Gratulerer og til lykke med bryllup.
    camflat@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Eg tar et lodd. Dersom eg vinn skal eg gje den til svigermor. God tur.
    Helsing Juan
    juanitocolima@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Å, den ser så fin ut den boka! Krysser fingrene for at jeg vinner denne :D
    Og gratulerer med kommende ekteskapsinngåelse! :)

    SvarSlett
  47. Åh, JA TAKK! hadde vært helt perfekt!
    -og gratulerer :-)

    SvarSlett
  48. Har alltid hatt lyst på en sånn type genser. Flott bok :-)Deler på Facebook

    SvarSlett
  49. Gratulerer på forhånd! =D
    Boka så super ut, trekker ett lodd jeg også.. =)

    SvarSlett
  50. Ser flott ut den boka. Jeg tar 1 lodd og krysser fingrene.
    klem

    SvarSlett
  51. Gratulerer på forhånd! Ett lodd til meg:)

    SvarSlett
  52. Lykke til som fru! Tar ett vinnerlodd, fikk backflash til min første kjærest som hadde hvit islandsgenser som jeg brukte å låne mye..

    SvarSlett
  53. Eg ser Mayen har teke vinnerloddet, så eg får håpe på at eg har teke eit trøysegevinslodd ;)
    Denne boka har eg hatt i siktet, så det hadde ikkje vore feil å ha den i strikketøykorga mi.
    Siri

    SvarSlett
  54. Jeg er med og tar 1 lodd :) Lykke til med giftemålet <3

    SvarSlett
  55. Den boka har jeg veldig lyst på! Og gratulerer med ny sivilstatus :-)

    Hilsen Karianne
    innocua@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Med jeg og tar 1 lodd fra fruen Gratulerer :-)

    SvarSlett
  57. Jeg elsker islendere (den strikkede typen) og vil gjerne være med i trekningen! Ett lodd til meg!

    Og gratulerer så mye med bryllup og reise. :)

    SvarSlett
  58. Aahh for en fin give away!! Sååå mye fint det var i den boka!!!
    Jeg prøver lykken med 2 lodd :)

    Og gratulerer så mye ;)

    SvarSlett
  59. Fin bok! Deltar gjerne med 1 lodd. Gratulerer med bryllup!

    SvarSlett
  60. Kjempefin bok, så prøver lykka her hos deg :)

    SvarSlett
  61. Gratulere med bryllup!:) ønsker meg denne, så dette blir jeg gjerne med på:) hilsen Stinemor i nor

    SvarSlett
  62. Hei, og god mandag. Kan jeg også få være med med et lodd? Hilsen Fjellgeitbundingen.blogg.no

    SvarSlett
  63. Gratulerer! Jeg deltar gjerne! Har endel islandsgarn etter å ha besøkt fine Reykjavik, så skulle gjerne hatt boka. Håper på hell og lykke! :) Hilsen tonje_e@hotmail.com.

    SvarSlett
  64. På studentbudsjett, blir det leit nok ikkje møkje pengar igjen til hobby og kos. Den her boka kunne eg virkelig tenkt meg, så eg kan drømme litt til eg en dag får spart opp og reist til island.

    SvarSlett
  65. Så på facebook at fristen for den fine gi borten går til midnatt, da har jeg heldigvis en sjans til å vinne den finfine boka. Gratulerer som gift frue :)

    Hilsen Silje

    SvarSlett
  66. Prøver meg med eit lodd i siste liten,

    SvarSlett
  67. Gratulerer som gift frue. Et lodd til meg :)

    SvarSlett
  68. Masse kjempeflott i islandsk strikk. Har selv mange plagg i Lópi-garn og kan med sikkerhet si at bedre ullplagg skal det godt gjøres å lage!
    Anbefaler å bestille garn direkte fra Island - det blir mye rimeligere enn å kjøpe det via en norsk nettbutikk :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...