tirsdag 17. januar 2012

Tusen takk! (AVSLUTTET)

Se om du vant

Her om dagen rundet telleren 150.000 besøk og det har jeg lyst til å markere med en give away.

Jeg liker å holde liv i denne bloggen (selvsagt, ellers hadde jeg ikke gjort det) og den største motivasjonen ligger i dere som leser den, som besøker bloggen og legger igjen kommentarer. Det er så gøy! Tusen takk!

(Bruk bildet over om du lenker)

Premien er et deilig nøste Abuelita Tjukk Merino fra Pickles som du f.eks kan bruke til å lage en vridd hals, en vaffellue, et par frøkenvotter, et par pulsvarmere eller mye annet fint av. I tillegg legger jeg ved en av disse supersmarte mini-tommestokk som jeg har funnet hos fine Søstrene Grene.

Reglene er som tidligere;

  • Du får ett lodd ved å kommentere dette innlegget
  • To lodd til får du om du lenker til innlegget fra din egen blogg, på facebook eller slikt
Det er altså totalt tre lodd om du kommenterer OG lenker til meg.

HUSK å skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar!

Trekningen blir foretatt 1. februar, så du kan ta lodd ut måneden.

PS! Dersom du ikke har egen blogg, må du huske å legge igjen e-postadressen din så jeg får tak i deg om du er vinneren.

Håper du har lyst til å være med - og lykke til!

128 kommentarer:

  1. Åh...hvem blir den heldige tro. Deilig med strikkeinspirasjon! Klem fra tonemor

    SvarSlett
  2. Flott blogg, masse inspirasjon! Keep up the good work :-) Jeg tar 3 lodd - i håp om å vinne.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med et sånn imponerende antall besøkende! Selvfølgelig vil jeg prøve lykken hos deg, og tar 3 lodd.

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Her hentes mye inspirasjon, så jeg håper at du fortsetter, ja! Vil gjerne bli med her, ett lodd på meg :)

    SvarSlett
  5. Ja hurra, dette vil jeg gjærne være med på. Jeg tar 3 lodd!
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Jeg er med og tar tre lodd:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med kjempe imponerende tall:) Er veldig ny leser av bloggen din, men må si jeg liker den kjempe godt:) Blir veldig inspirert av alt det fine du lager. Jeg er med på 3 lodd. Har desverre ingen blogg,men har delt på facebook og på twitter:) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  8. Gratulerer!! Jeg tar gjerne et lodd!

    SvarSlett
  9. gratulere med flott besøkstall - og selvfølgelig blir vi med på slike hyggelige Give aways.....
    Tre lodd til meg:-)

    Ha en flott dag

    SvarSlett
  10. det er vældigt fint garn, gerne 3 lodder:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med mange besøkende. Jeg blir gjerne med, 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 150 000 herlige besøk :) Og tusen takk for masse inspirasjon. Eg prøver lykken ved å kommentere og linke på blogg og facebook, så då vert det full pott på meg :)

    SvarSlett
  13. 3 lodd på meg, kommentar og linker på facebook. Men du, trekning 1. januar?

    SvarSlett
  14. Kjære vene Gyldenkron, 1. FEBRUAR skal det selvsagt være :) Takk for at du påpekte det, det er nå rettet :)

    SvarSlett
  15. Gratulere så mye, fantastiske tall!
    Og ikke minst fantastisk garn, jeg er med og trekker full pott!

    Tvi tvi!

    SvarSlett
  16. Gratulerer så masse med det store tallet! masse flott å titte på her, veldig inspirerende:)
    3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  17. Prøver lykken med 3 lodd :)

    Må bare si at det er morro å følge med på deg, og du er inspirasjon for meg stadig vekk :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer med mange besøkende!! Vil gjerne ha 1 lodd:))

    SvarSlett
  19. Gratulerer så masse! Jeg henter masse inspirasjon fra bloggen din, så fortsett med det:) Tar ett lodd, jeg:)

    SvarSlett
  20. Grattis med plenty lesere! Det er deg vel unt! Jeg leser deg fast, hvertfall! :)

    Ett lodd til meg. :)

    SvarSlett
  21. Super blogg! Ikke rart du har hatt 150.000 besøkende!

    Jeg tar 3 lodd- håper på å vinne verdens herligste garn!

    SvarSlett
  22. Jeg blir med! Kjekt å lese bloggen din, mye fint du tryller frem.
    Linker også i min egen blogg :)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 150 000 treff :) Masse flott strikkeinspirasjon her hos deg! Vil selvfølgelig være med på lotteri!
    tar likegodt tre lodd jeg!

    SvarSlett
  24. Gratulerer med så mange treff. Jeg blir med. 3 lodd på meg for kommentar og link. Ha en flott dag

    SvarSlett
  25. Gratulerer med så mange besøkende! Synes du har en kjempefin og inspirerende blogg!

    Jeg tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  26. Gratulerer!
    Jeg tager 1 lodd tak
    margit.rosenaa(snabela)gmail.com

    SvarSlett
  27. Wow - takk for sjansen. For en flott giveaway!!!

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye med så mange besøkende! Det er jo ikke akkurat ufortjent, bloggen din er jo så inspirerende:)

    3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  29. Dette vil jeg være med på! :D Jeg tar bare ett lodd i og med at jeg enda ikke har somlet meg til å lage meg en strikkeblogg ;p

    - Guro.

    SvarSlett
  30. Jeg har hverken facebook eller noget der ligner, saa jeg maa noejes med et lod.

    SvarSlett
  31. To lodder til mig. Jeg har forelsket mig i det garn på nettet og vil SÅ gerne prøve det!

    SvarSlett
  32. Gratulerer med så flott besøkstall! Jeg er med, 3 lodd totalt =)

    SvarSlett
  33. Flott premie :)
    Tar 3 lodd jeg :)
    Klæm

    SvarSlett
  34. Sikke et imponerende tal. Jeg vil gerne være med med et enkelt lod.

    SvarSlett
  35. GRATULERER - du har en morsom blogg som jeg har vært innom mange ganger uten å lagt igjen mitt navn.
    (1lodd)
    mvh kirsten

    SvarSlett
  36. Gratulerer :) Eg blir gjerne med og tar 1 lodd.

    SvarSlett
  37. Gratulerer!! - jeg takker ja til ett lodd :-)

    SvarSlett
  38. Hei. Da tar jeg selvfølgelig 3 lodd :)

    SvarSlett
  39. Et på meg! Gratulerer :)

    SvarSlett
  40. Så flott. Grattis! Jeg hiver meg på og satser på at et av de tre loddene jeg trekker blir et vinnerlodd!
    Klem fra meg så lenge.

    SvarSlett
  41. Gratulerer med imponerende besøkstall!! Jeg tar gjerne et lodd :)

    SvarSlett
  42. Tjohei, ett lodd på meg =)

    Mvh Siv

    SvarSlett
  43. Gratulerer med flotte tall!

    Sjølvsagt vil eg vera med på trekninga med så flotte gåver! :) Eg har laga ein link til bloggen din i sidepanelet på bloggen min, så 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  44. Så koselig med gi-bort!
    Gratulerer med så mange besøkende :)
    Jeg hiver meg med og tar 3 lodd - og krysser fingrene for at jeg vinner den flotte premien!
    Hilsen fra Anne :)

    SvarSlett
  45. Flott blogg, med masse inspirasjon. Jeg tar 3 lodd.

    SvarSlett
  46. Gratulerer! Besøkstallet er virkelig fortjent. Utrolig mye inspirasjon å finne på denne bloggen!!
    Jeg tar 3 lodd!

    SvarSlett
  47. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med:) 1 lodd på meg:)

    SvarSlett
  48. Gratulerer!!! Jeg hiver meg med og trekker 3 lodd :-))

    SvarSlett
  49. Da blir det tre lodd på meg.. Flott blogg du har.. Ha en fortsatt fin kveld.
    Anita

    SvarSlett
  50. Hei :)

    Selv om bloggen min er VELDIG inaktiv for tiden, så følger jeg fortsatt med på dere som faktisk holder liv i deres :) Jeg vil veldig gjerne bli med på gi-borten din, og det blir et lodd på meg denne gangen!

    Klem fra frøken M

    SvarSlett
  51. Spennande med give away så eg tar tre lodd.

    SvarSlett
  52. Gratulerer med jubileum:-))
    Jeg ønsker å delta med tre lodd:-)

    Klem

    SvarSlett
  53. Gratulerer! Første gang innom, og jeg likte veldig godt vafler lua. Den må jeg forsøke meg på..... Gleder meg til mer inspirasjon fra deg :)

    SvarSlett
  54. Gratulerer! Synes du har en kjempefin blogg full av inspirasjon :-))

    SvarSlett
  55. Jeg tar gjerne et lodd:) linn_85athotmail.com.

    SvarSlett
  56. Gratulera med mange besøk. Eg tek 1 lodd.

    SvarSlett
  57. Dette vil jeg være med på. Elsker det garnet. 3 lodd på meg. Lykke til!

    SvarSlett
  58. Dette vil jeg være med på :) lodd til meg :))

    Og GRATULERER med jubileet!

    SvarSlett
  59. Hurra for deg og bloggen! Jeg tar gjerne ett lodd:)
    Ha en flott onsdag!

    SvarSlett
  60. Å!! Så kjekt! skal både kommentere og lenke i vei:)

    SvarSlett
  61. Å jeg vil gjerne vinne :) 1 lod til meg

    SvarSlett
  62. Hipp hurra! Klart jeg er med! 3 lodd på meg!
    :)

    SvarSlett
  63. Gratulerer så masse!
    Eg trekker tre lodd :)

    SvarSlett
  64. gratulerer med mange besøk :D
    vil gjerne prøve lykken med et lodd
    /ingvild

    SvarSlett
  65. Gratulerer!
    Jeg tar 3 lodd:)

    SvarSlett
  66. Grattis :-) 3 lodd på meg :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  67. Dette var gøy! Gratulerer med så mange besøk:)
    Jeg krysser fingrene med 3 lodd.
    klem fra Frieblonder

    SvarSlett
  68. Gratulerer!
    Morsom premie! Jeg prøver lykken, og tar et lodd :-)

    borgny_bjerke@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Finfin blogg med masse inspirasjon! Gratulerer!

    SvarSlett
  70. Gratulerer.
    Tar gjerne et lodd.
    :)

    SvarSlett
  71. Gratulerer med 150.000 besøk! Jeg har aldri prøvd garnet fra Pickles, så jeg tar gjerne et lodd.)

    SvarSlett
  72. Ett lodd på meg :) Super blogg som jeg rett som det er titter innom :)

    SvarSlett
  73. Så fin blogg du har,jeg tar gjerne 3 lodd.Jeg har linket deg på facebook og på bloggen min;0)

    SvarSlett
  74. Hei.

    Denne har jeg lyst å være med på:)

    Tre lodd til meg.

    Hilsen Elin

    SvarSlett
  75. Hei!
    Gratulerer med såå mange bloggbesøk. Jeg vil være med å feire - Da blir det 1 lodd på meg
    Berit

    SvarSlett
  76. Her var det virkelig mange fine folk, og jeg vil også være med , tar ett lodd!

    SvarSlett
  77. Da blir det 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  78. Gratulerer så mye med 150 000 besøkende!

    Jeg blir gjerne med, med 1 lodd. :)

    SvarSlett
  79. Gratulerer;)
    Jeg ønsker meg virkelig en rose tommestkk;)) (jeg underviser byggfaf i matematikk og har en gul vanlig tommestokk!!)
    Har linket så tre lodd på meg!
    Så krysser jeg fingrene.

    Januarhilsen fra Ann-M.

    SvarSlett
  80. Grattis med så mange besøkende. Jeg setter meg opp med 3 lodder, og linker fra bloggen min :-))

    SvarSlett
  81. grattis med så mange lesere.. Jeg er en ny leser

    SvarSlett
  82. Gratulerer! :)

    Jeg tar gjerne et lodd til å begynne med:)

    -Kathrin-

    Kathrinhaha@gmail.com

    SvarSlett
  83. Gratulerer :))) Blir ett lodd på meg da, klarer nemlig ikke linke fra IPad :(
    Ha en flotters helg :)

    SvarSlett
  84. Hei og gratulerer så mye med høyt besøkstall! Jeg tar 1 lodd :)
    Hilsen Cecilie (cecilieb@yahoo.com)

    SvarSlett
  85. Fin premie :-) Jeg ønsker meg ett lodd :-)

    SvarSlett
  86. Gratulere så mykje! Les bloggen din fast, men ikkje like flink å kommentere... Eit lodd :)

    SvarSlett
  87. Gratulerer med fantastisk besøkstall! Tre lodd til meg takk! :)

    http://craftbylene.blogspot.com/

    SvarSlett
  88. Gratulerer:-) Det er et imponerende tall.

    SvarSlett
  89. Gratulerer !
    Kjempefin blogg du har .
    Jeg blir gjerne med ,3 lodd takk..
    har linket fra min blogg.
    Klem Anne

    SvarSlett
  90. Jeg tar et lodd jeg og gratulerer med høyt antall besøkende! :)

    SvarSlett
  91. Så mye flott du lager, du er en stor inspirasjonskilde:)

    SvarSlett
  92. Må jo prøva lukka med eit lodd. Gratulerer så mykje

    SvarSlett
  93. Gratulerer! Jeg tar et lodd :)

    Guro
    Gurossen@gmail.com

    SvarSlett
  94. Graulerer! Et lodd, vær så snill. (o:

    SvarSlett
  95. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  96. Wow, gratulerer så mye! Kjekt å besøke bloggen din også, takk for mye kreativ inspirasjon! :)

    Jeg prøver meg med 3 stk lykke-lodd!

    Ønsker deg ei fortsatt fin uke!
    Eli Kristin
    eli.magnussen@enivest.net

    SvarSlett
  97. Very nice gift, I hope for the best.
    3 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  98. Hurra for masse (velfortjent) besøk! Jeg tar tre lodd. :)

    SvarSlett
  99. Spennende med give-away, jeg er fersk som blogger, så jeg driver og blir kjent. Nå ble det ett lodd på meg! Og gratulerer med flott blogg!

    SvarSlett
  100. Gratulere med så mange besøkende :-) du har en veldig fin blogg ... trekker 3 lodd 1 for komentar og to for å dele bloggen på facbook og at jeg følger den..Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  101. Så moro med så mange besøkende!! Gratulerer!:)
    Jeg melder meg på med tre lodd, har blogg, men er så ny ennå at jeg vet ikke hvordan man deler bloggen din der.... Men deler på facebook, og følger:) Flott blogg:)
    Ha en strålende helg:)

    SvarSlett
  102. Kjempeflott med masse besøk :)) Flott blogg har du også med masse inspirasjon :)) Lykke til videre! Jeg deler på fb.

    SvarSlett
  103. Gratulerer så mye!
    Jeg krysser fingrene og tar tre lodd. :)

    SvarSlett
  104. Fin blogg. Deler på FB og kommenterer - 3 lodd på meg + krysser fingrene :-)

    Ingunn Kne

    SvarSlett
  105. Klart jeg vil være med på give-away - ett lodd til meg! Gratulerer med mange besøk!

    SvarSlett
  106. Gratulerer med så mange besøkende.
    Jeg håper på litt vinnerlykke og tar meg 3 lodd. Kjempefin Give away.
    Pernilla

    SvarSlett
  107. jeg sniker inn 1 lodd jeg!
    for denne kommentaren :-D

    SvarSlett
  108. Gratulerer med mange besøkende! Sniker inn et lodd jeg også :)

    SvarSlett
  109. Flott blogg, og gratulere me så mange besøk!! Hiv mæ me og tar 1 lodd!!
    trineng(at)hotmail.com

    SvarSlett
  110. Gratulerer! Ikke rart at du får så mange besøk :)
    Trekker et lodd her sånn på tampen :)

    SvarSlett
  111. Lenge sidan eg har vore innom bloggen din no, og så heldig for meg at eg stakk innom i dag! For då rekk eg akkurat å ta eitt lodd i lotteriet ditt. Håpar det betyr vinnarlukke.

    - ingeborg -

    iflatland(krøllalfa)gmail.com

    SvarSlett
  112. I siste liten......
    3 lodder på meg, har linket i bloggen.
    Ønsker deg lykke til med trekningen.

    SvarSlett
  113. Gratulerer & lykke til videre!

    SvarSlett
  114. Tre lodd og håper på å vinne;-))
    ireneml@online.no

    SvarSlett
  115. Prøver lykken med et lodd. Er litt sent å linke fra blogg og facebook nå :o)

    Gratulerer med besøkstall! Vell fortjent!! :o)

    SvarSlett
  116. Hiver meg med i siste liten, med ett lodd. Gratulerer!

    SvarSlett
  117. Så påminnelsen på Facebook og hiver meg med i siste liten! Ett lodd :)

    Og gratulerer så mye med masse besøk, jeg er ikke overrasket! :)

    Klem

    SvarSlett
  118. Gratulerer med så mange besøk!
    Jeg rakk visst fristen akkurat, og jeg linker til deg,folk får se linken i tre timer i dag!
    Deilig premie!
    Tre lodd.

    SvarSlett
  119. super blogg!
    Jeg tar 3 lodd.
    Har linka på egen blogg og fjesboka.
    Krysser strikkefingre.

    -ingunn

    SvarSlett
  120. Knall bra blogg. 1.lodd. Klem Hildehg.

    SvarSlett
  121. Har delt på FB. Trekker 3 lodd :)Flott blogg

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  122. Siste liten lodd på meg! Oppdaga ikkje gi borten før no, må bare krysse fingrene ;o)

    SvarSlett
  123. Gratulerer med mange besøk, velfortent!! Tar ett lodd!

    SvarSlett
  124. Tek eitt lodd i siste liten. Kjempeflott blogg du har!

    SvarSlett
  125. Hei! Litt usikker på om jeg har meldt meg på før eller ikke...fikk plutselig for meg at jeg IKKE hadde det. Har i alle fall ikke linket til bloggen din før, så da gjør jeg det nå:)
    Syns bloggen din er super!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...