fredag 20. januar 2012

Brannbilrødt sitteunderlag i bestilling

Det er ferdig!

En venninne ønsket seg sitteunderlag i brannbilrødt, med overgang til litt knæsj orange. Fargene har hun valgt selv fra paletten til Friditsgarnet fra Sandnes garn. Strikke, strikke, strikke, strikke - tove - tørke - ferdig :) Håper du liker det, L!

Dette er sitteunderlag nummer 7 av denne typen og vil du lage et slikt selv, fins det er liten oppskrift på bloggen min her.

Ha en fin innspurt på uka før helgen er her!

8 kommentarer:

  1. Fint og godt sitteunderlag i friske farger!! God helg:))

    SvarSlett
  2. Flott sitteunderlag. Ha en god fredag

    SvarSlett
  3. Så fint sitteunderlag,det er godt med noe varm å sitte på på tur;0)

    SvarSlett
  4. Så fint! Strikket fra hjørne til hjørne?
    Da skjer det jo noe hele tiden :D Tror jeg tar en titt på oppskriften din for jeg har ett søskenbarn som har ett førersetet i bilen som ikke setevarmeren virker i ;)

    God helg!

    SvarSlett
  5. Knall fine farger, så kjempe deilig ut :))

    SvarSlett
  6. Virkelig knæst, slike er virkelig gode.
    Ønsker deg en fin søndag
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Det ser perfekt ut! Nyyyyydelige farger – akkurat slik jeg ville ha det :-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  8. Dette skal jeg bruke på kontorstolen min her dag mens jeg sitter og jobber, og det fine er at jeg kan ta det med meg på tur, også!


    Lisbeth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...