lørdag 22. november 2014

Tiff-lue!


Se hva jeg fikk i gave av en annen strikkevenninne!

Dette er TIFF-luen, med logo fra Tromsø Internationale Filmfestival, og nydelig garn til! Jeg har i mange, mange år vært ivrig filmtitter og besøkt TIFF. Da jeg bodde i Tromsø under studietiden var det TIFF for alle penga den uka det pågikk. Nå når jeg har bodd i Oslo noen år, har det blitt sjeldnere, men jeg skulle gjerne ha vært der igjen.  

Det skal være gratis filmvisning 28. november for de som har på seg TIFF-genser eller strikketøy. Jeg skal klare få prosjektet på pinnene til da, men er dessverre opptatt den uka, så får ikke reist til Tromsø :-)

3 kommentarer:

  1. Akkurat ferdig med min egen - håper du blir fornøyd :)

    SvarSlett
  2. Stilig mønster - tilgjengeleg nokon stad?

    SvarSlett
  3. Hei Spøtis, jeg vil tro du får mønsker av Bundingen på Jekta i Tromsø :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...