torsdag 30. juli 2015

Åh, det blir så ryddig og fint! Eller...?

Hæ? Var ikke det alt?
 
Åh, så fornøyd altså! Synes dette blir knallfint. Begynner få på plass noe av garnet og stoffene. Har fått et kjempefint vitrineskap hvor "prydgarner" er lagt inn - til inspirasjon og glede. Fått ryddet ut av en del esker og får disse bort. "Dette blir jo ikke så værst, Siri!" Så begynner det demre for meg. Her er noe som mangler. Angoragarnet. Hmmm, mente jeg hadde en del. Og de stoffene som jeg har planlagt til... hmm...
 
Så slo det meg. Jeg har tre bæreposer, du vet de fra IKEA, dimpa, fulle av stoffer og garn stablet inn på soverommet... Det er en blanding av "Hurra, mer garn!" og "Fanken, hvor skal jeg gjøre av det?"

Nå tror jeg overskap er løsningen. Med downlights. Ja, det kan funke.
 
"Kjære, vi skal på IKEA!" "Igjen!"

7 kommentarer:

  1. Hoho, synes jeg kjenner meg igjen ... Men det blir fint!

    SvarSlett
  2. Åh, misunnelig! Kjempefint rom og god plass til mer :)

    SvarSlett
  3. Forstår den følelsen godt:)
    Men man får aldri for mye garn....

    SvarSlett
  4. Så gøy med eget hobbyrom.
    Overskap blir bra, ihvertfall inntil de er full også ;-)

    SvarSlett
  5. Kjenner meg igjen! Hobbyrommet mitt er overfullt! Jeg leser tipsene dine nøye og planlegger en opprydning på hobbyrommet mitt.

    SvarSlett
  6. Høres kjent ut... Men det blir så godt når man får ryddet og får system i sakene :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...