mandag 20. juli 2015

Hobbyrom - malte vegger og nytt bord!

 
Da er veggene malt. Fargen jeg har brukt er Cetim. Det er i prinsippet hvitt med en bitteliten dæsj sort oppi, men ikke nok til at det ser grått ut. Første gang jeg skulle prøve denne fargen ba jeg om fargeprøve. Han i malebutikken den gangen sa "Nei, drit i fargeprøve. Det er kvitt..." Siden har jeg brukt den flere ganger. Funker hver gang :)
 
Det gamle sybordet mitt som Kjæresten min laget til meg har jeg tatt med meg videre, eneste forskjellen er at jeg har lagt til en større bordplate. Denne er 150x70.  Kallax-hyllene (IKEA) til høyre skal ikke stå der de står, da jeg har et hjørneskap jeg skal ta med meg fra den tidligere boligen. Men det er en god start.
 
I hjørnet du skimter til høyre står pappeskene. Mange pappesker. Ikke alt er garn og stoffer heldigvis, men en del av det. Og det må uansett bort før jeg får satt inn sovesofaen.
 
So far, so good!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig deilig det må være med eget hobbyrom! Lyst og fint og fullt opp med fargerike stoffer og nøster etterhvert :-) heldige deg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...