onsdag 10. februar 2010

Selvdisiplin

.
.
En rask opptelling forteller meg at jeg har 14 uferdige strikkeprosjekter i esken min. Dersom jeg leter enda bedre, dukker det sikkert opp ett og annet til. Så nå er det innkjøpstopp av garn.
.
Det positive er at noen av arbeidene kun mangler bare knapper, en kantsøm, eller montering (k-j-e-d-e-l-i-g). Andre igjen, er bare halvstrikket.....
.
Så nå er det streng selvdisiplin som gjelder ut februar måned.
.
I mellomtiden tillater jeg meg å se på andre fine blogger, og finner mange flotte tips og får masse inspirasjon som jeg tar vare på og skriver på listen over prosjekter jeg har lyst til å prøve meg på. Så snart jeg skimter bunnen av eska mi...
.

2 kommentarer:

  1. Hehe, ja slike ufoer kjenner eg også til, men så maange som 14 har det aldri blitt ;) Lykke til med februar og ferdigstilling av strikkeprosjekter! Blir kjekt å sjå resultata etter kvart som du vert ferdig.

    SvarSlett
  2. Pussig at det alltid er morsommere å planlegge og starte nye prosjekter enn å fullføre dem. Og at det kan ta mye lengre tid å feste tråder enn å strikke et plagg... Lykke til med strikkekustusen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...