torsdag 18. februar 2010

Myk, blå rillestrikka sparkebukse

.
.
Det går fort unna nå! Den selvpålagte arbeidsstyringen gjør at jeg får unna MYE halvferdige prosjekter. Denne sparkebuksa var egentlig nesten helt ferdig en gang i sommer.
.
.
Den har bare manglet knapper....
.
.
Buksa er rillestrikket og trenger nesten ingen montering og mamma viste meg hvordan jeg kunne gjøre dette så skjøtene ble riktig fine. (Jeg skal være helt rettferdig her; det var mamma som monterte denne for meg! :-)
.
Oppskriften har jeg (igjen) hentet fra Strikk til nøstebarn og garnet er alpaca fra Drops.
.
Nå har jeg 9 uferdige prosjekter igjen før jeg kan ta fatt på noe nytt! Og jeg har allerede en del idéer på lista mi :-)
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...