fredag 19. februar 2010

Knæsj rullegenser UTEN striper

.
.
Denne rullegenseren etter oppskrift fra boka Strikk til nøstebarn, har jeg laget en stripete versjon av tidligere. Dersom jeg skulle ha gjort det enklere for meg selv, hadde jeg heller begynt med denne uten striper. Garnet er Baby Merino fra Gjestal, og størrelsen på genseren er 1/2 år. Det er temmelig knæsj i fargene og jeg synes sjateringene i garnet ble ganske tøft.
.
.
Dette plagget har også ligget i den store esken en stund, kun ventet på montering og knapper.
Godt å få den ferdig! Og nå begynner jeg å glede meg til å ta fatt på nye prosjekter :-) Seks er nå fullførte, åtte står igjen!.

2 kommentarer:

  1. Så disiplinert du er! Det må være godt å se at innholdet i kurven minker.

    SvarSlett
  2. Du er virkelig effektiv! Gøy å kikke på det du har strikket. Denne genseren fanget interessen min da jeg strikket med samme garnet i vinter. Jeg strikket kjole til lillesøster med det. Har et par nøster igjen og spekulerer på hva dte skal bli av de.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...