lørdag 27. mars 2010

Vinveske som bursdagspresang

.


I dag har jeg vært i bursdagskaffeselskap hos en god venninne. Jeg har gledet meg stort lenge og det ble minst like hyggelig som forventet, og kakene var utrolig gode :-)

Er man invitert i selskap har man selvsagt med presang! Jeg ga min venninne en vinveske med innhold. Oppskriften har jeg funnet på tovepia sin fine blogg. Men jeg strikket den med restegarn av Eskimo. Noe som gjorde den noe kompakt og jeg jobbet fælt med å få den stor nok til å romme en flaske i høyden. Jeg måtte få kjæresten til å hjelpe til med å dra å slite i den. Bredden var det ingen problem med, jeg valgt atpåtil å tove vinvesken to ganger for å få den tett nok rundt flasken. Jeg er veldig fornøyd med fargevalget, med blomsten jeg laget ved hjelp av tovenålen min og perlen jeg sydde på til slutt.


Så - gratulerer med dagen!
.

2 kommentarer:

  1. Så flott vinveska di ble! Tenker jubilanten ble glad for gaven;)
    Må visst kjøpe meg en tovenål,jeg også, har tenkt på det en stund.
    Måtte le av innlegget under, skikkelig bra med 3-lier'n i påskeegget!!
    La meg som følger så jeg får se hvor mye fint (og artig) du lager;)
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Takk for veldig hyggelig besøk, Tovepia! Tovenålen anbefales, jeg driver fortsatt og prøver meg fram, og tror det er bare kreativiteten som setter begrensninger.

    *fnis* Takk, jeg er selv veldig fornøyd med 3-liter´n i påskeegget :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...