tirsdag 2. juni 2015

Strikkepinner egner seg som rørepinne til maling....

 
.... fant Kjæresten ut. Dette synet ventet meg da jeg kom hjem etter reise. En 5,5 i plast har vært en runde i malingsspannet. Og gangen er ferdigmalt. Kan da ikke gjøre annet enn å berømme kreativiteten og kanskje konstatere at jeg ikke har helt kontroll på utstyret.
 
I tillegg skal han ha honnør for å ha gjort en fantastisk jobb i heimen mens jeg har vært på reiser. Det har jeg sagt til han, men det skader nette å gjenta det her <3
 
Siden kjøpet av ny bolig ble en realitet, har det ikke blitt strikket en maske. Men tenk så fint det blir når jeg får eget hobbyrom!

4 kommentarer:

  1. Må jo le litt, men kjedelig om alle strikkepinnene forsvinner ;-) Du får la han arve noen gamle pinner så du kan kjøpe deg noen nye til det nye hobbyrommet ditt..
    Men så deilig det må være å komme hjem til en nyoppusset gang da!

    SvarSlett
  2. Kreativ mann! Håper ikke det var favorittpinnene. Men altså, når mannfolka gjør en god jobb i heimen, må man innimellom overse litt småfeil. Fortsatt lykke til med oppussing!

    SvarSlett
  3. Haha! Bra du ser det positive i situasjonen :)

    SvarSlett
  4. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...