mandag 9. januar 2012

Årskavalkade 2011

Jeg blir inspirert av de flotte oppsummeringene jeg leser på andre blogger og forsøker meg på en slags årskavalkade selv.

Dere har lagt igjen svimlende 1813 kommentarer og besøkt bloggen 114.513 ganger gjennom året.
259 av dere har lagt dere til som følgere av bloggen og på 598 "liker" bloggen min Facebook.
Antall inlegg 2011 er 124 (dette er en nedgang fra året før, og aktiviteten etter juli gikk kraftig ned.)


Restegarnskurven er mitt best besøkte innlegg i år, og denne kurven ble 
nominert i kategorien "Til hjemmet" i "Håndlaga 2011"

Jeg møtte Arne & Carlos

I København traff jeg Vilma 

Av garn kjøpt under besøket i København, laget jeg dette vakre 
Multnomah-sjalet som mamma fikk.


Jeg har ikke strikket fult så mange gensere som jeg hadde planer om i løpet av året, men dette er en av dem, og jeg er ganske fornøyd med den, selv om proporsjonene er litt feil.


Vaffellua er kanskje noe av det morsomste jeg strikker, 
og det har blitt en del av disse i løpet av året.


Det har også blitt noen av disse nydelige vestene
også disse etter Pickles sine oppskrifter.


Jeg overrasket meg selv ved å faktisk være i stand til 


Det ble også sydd en del poser som jeg er svært fornøyd med selv 
og bruker mye til strikketøy og slikt.


Jeg fikk luftet klutene mine på garasjesalg i hagen til ei venninne. 
Det var utrolig morsomt å være med på!




Gjennbrukbare bomullspads har også funnet veien til Epla-butikken.


Jeg har strikket en hel haug med  halser, og ble veldig fornøyd med denne til meg selv.


Det mest utenkelige prosjektet var da jeg kastet meg på bølgen 
og strikket en blomstermansjett til VM


I juni hadde jeg til hensikt å ikke kjøpe garn, for å redusere garnlageret noe. 
Det gikk forsåvidt fint, men jeg er nok oppe på samme nivå igjen nå. Og det gjør ikke noe :)

5 kommentarer:

  1. Så moro med slike kavalkader. Du har laget utrolig mye. Gøy å følge deg og jeg håper det blir det i 2012 også.
    Ønsker deg en super fin dag
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Den kavalkaden var skikkelig artig. Du lager så mye lekkert! Og etter inspirasjon fra deg, fikk mine tantebarn bomullspads i julegaver

    SvarSlett
  3. Din blog Sirri , stopper jeg aldrig med at følge , det er livslangt bekendtskab!!

    1000 klem til dig og mand , håber at vi træffes snart i Oslo , når jeg er blevet frisk igen :-))

    SvarSlett
  4. Jeg falt pladask for den råstilige kurven! Så enkel, men så fiiiin! Dette er mitt første besøk hos deg, men avgjort ikke det siste!

    SvarSlett
  5. Flott kavalkade du har laga :-) Man blir nesten litt overraska når man ser hvor mye man faktisk lager i løpet av et år :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...