søndag 20. mai 2012

Balkongliv

Digger det! Det kan nesten beskrives som en lett lykkerus over å kunne konstatere at de stakkars balkongplantene som har stått uten omtanke i papirposene sine alt for lenge, i til tider svært kaldt vær, har overlevd og strutter etter at de ble plantet ut på fredag. Nytt av året er at jeg har invistert i urter, plantet i strategisk nærhet til grill og Der Grillmeister. Nå skal det sies at på 3 kvm er det ingen kunst å få de strategisk nært til grillen, det var en større kunst å få plass til alt på balkongen. Men det går!


Nå utnyttes varmegradene til fulle og for meg er kaffe, ukeblader, radio og strikketøy en perfekt kombinasjon. Og til kvelds har Kjæresten, hm.. unnskyld, Der Grillmeister lovet pølsefest fra grillen! Med ferske urter fra balkongkassen :)


Riktig god søndag!


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 kommentarer:

  1. Urter i nærheten av grillen er en god idé og ser veldig trivelig ut!

    Det ligger en utfordring til deg inne på bloggen min - om du har tid og lyst. Ha en fin søndag! :)

    SvarSlett
  2. Så koselig!!! Vi bor på et sted uten noe særlig fi sittekrok, savner så en veranda:(

    SvarSlett
  3. Det så deilig ut du, å kunne sitte å kose seg med både kaffe, ukeblader og strikketøy på ballkongen. Selv har jeg arbeidet meg skakk hele helgen med hagen, luking og litt planting. Nå har jeg slengt beina på bordet og koser meg med en cappuccino. Det skal faktisk bli pølser her snart oxo, men fra panna :) Planen er å legge ut litt bilder fra hagen i kveld, så velkommen innom for en titt. ;)
    God middag :)

    SvarSlett
  4. Så herlig med balkongliv. Her har jeg ikke engang tatt ut hagemøblene, men til uka har de lovt oss sol og sommer. Håper det slår til.
    Ønsker deg en fin søndagskveld
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Å, det ser kjempedeilig ut! Nyt det så mye du kan, en sommer er en flyktig sak.. ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...