lørdag 20. februar 2010

Glamour i hverdagen med Sonia Rykiel

.
.
I går kveld vimset jeg rundt i undertøysavdelingen på H&M med et glass vin i den ene hånden og kanapeer i den andre....
.
.
Bakgrunnen for denne noe uvanlige scenen var at jeg overraskende fikk invitasjon til å være med min gode venninne på førpremiere av Sonia Rykiels strikkekolleksjon på H&M. Slikt takker man selvsagt ja til!
.
Evenementet skulle starte kl. 21.00 fredags kveld. Vi gikk forbi kl. 20.30 og allerede da var det kø, så vi valgte å stille oss der vi óg - i snø og føyk. Det var en kald fornøyelse!
.
På slaget 21.00 slapp vi inn på rosa løper av bestemte og hyggelige dørvakter. Innen da hadde køen av spente, kjøpelystne og kalde (stort sett) damer, økt til ned hele kvartalet i en lang sving og opp igjen langs gata.
.
.
Inne ble det fort kaotisk og svært, svært trangt! Så om jeg var kald da jeg sto ute, ble temperaturen raskt mye høyere inne. Jeg fant genseren jeg hadde sett meg ut på forhånd, og fikk også med meg den rosa kjolen. Disse ble kjøpt uprøvd.
.
Etter at de forhåndsutvalgte plaggene var sikret, kunne vi nyte resten av kvelden.
.
.
Det ble servert kald og god hvitvin til nydelige kanapeer, DJs sørget for riktig franskt sound og vi tasset rundt mellom hyllene for å finne flere ting vi kunne bruke pengene på.
.
.
Alt i alt - en svært hyggelig aften med et aldri så lite snev av strikkeglamour :-)
.

.

1 kommentar:

  1. Hørtes gøy ut! Håper å få sett det du handlet også, i bloggen eller live :) Var det noe der som inspirerte til selvstrikk da?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...