fredag 5. februar 2010

Kult blad!

.
.
Jeg leker stadig med tanken om å sy noe med min lekre Singer symaskin (og håper fortsatt, uten å vite, at den virker).
.
Min gode venninne er veldig flink til å sy og har laget mange flotte antrekk. Hun kunne tipse meg om et fint mønsterblad, Ottobre Design. Det SER overkommelig ut. I tillegg til bladet, har jeg også fått låne et par mønstermaler som hun allerede har tegnet ut.
.'
Så nå har jeg vel snart ingen flere unnskyldninger for ikke å prøve maskina? Det første som skal til pers, er gamle sengetøy som etter planen skal bli sommerkjoler.
.

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å sjå sommerkjolene :) Eg starta med eit fleecepledd frå IKEA og sydde ein enkel kjole som første prosjekt. Sidan det gjekk lett, gav det fort meir sylyst... Med andre ord - eg anbefale deg å begynne med ein lett mønster ;)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Og jeg har ENNÅ ikke startet... Tror jeg lider av seriøs syangst. Men bladet så fint ut, kanskje noe å satse på. Jeg heier på deg og den nydelige Singeren din!

    SvarSlett
  3. Så utrolig lurt å bruke et IKEA-pledd, litlokalen! Jeg betviler absolutt ikke at det er meget lurt å starte med et lett mønster ;-)

    Ja, anbefaler bladet Siena. Jeg bladde i fler av dem, veldig fine modeller og bilder. Inspirerende!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...