fredag 11. mars 2011

Fine knappeglasset

Fine knappeglasset mitt

I bloggen Perleposten etterlyser de bilder av knappeglass. Det var da jeg kom på at jeg og har Norgesglass som kar brukes på samme måte som de har gjort. Slike glass er så lekre og fine at jeg nesten ikke har ord. Glasset har tilhørt min bestemor, og det synes jeg er ektra hyggelig.

I tillegg står knappeglasset seg veldig godt til nåleesken min av typen Fisherman´s Friend.

Jålete? Neeeih, det er vi vel ikke?
Er det mulig å ikke like detaljene?

Oversiktlig og pent

Stilig til nåleesken
Detalj

Orden i sysakene

Ønsker dere alle en riktig god start på helgen!

11 kommentarer:

  1. Kult!
    Du leverer vel til denne konkurransen?: http://perleposten.blogspot.com/2011/02/jeg-har-et-nskeom-glass-fulle-med.html

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Trodde først det var ett glass med godis i :)
    God helg :)

    SvarSlett
  3. Rene godteriskåla det der ;-) Jeg har også mine knapper oppi et gammelt norgesglass :-D

    Takk for tips om garnbutikker i Oslo - jeg er der med jevne mellomrom, og nå vet jeg hvor jeg skal se etter :-D Jeg var faktisk på Oslo City, men så ingen garnbutikk :-/

    Ha ei knall helg - klem Siv

    SvarSlett
  4. Norgesglass er brukendes til det aller meste :) Har mange av dem på hobbyrommet jeg.....
    Ha en fin fredagskveld :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  5. Orden i sysakene e viktig vettu :o)

    Har ein del Norgesglass eg og, og kanskje eg sku brukt et par av de te det?
    Mine flotte knapper ligge i boksar som ein ikkje kan sjå gjennom :o)

    SvarSlett
  6. SÅ fint det var. Både praktisk og dekorativt :-)

    SvarSlett
  7. Knapper....I LOVE THEM :_))

    SvarSlett
  8. Jeg har også knapper i slike norgesglass, og mye annet småstæsj som jeg bruker når jeg lager kort.. Oversiktlig og fint! Ønsker deg en fin søndagskveld :)

    SvarSlett
  9. Til å spise opp!
    =) Misemor

    SvarSlett
  10. Jeg digger knappesamlinger! Artig å se din.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...