lørdag 19. mars 2011

Jeg ble nominert!


Bare det å bli nominert i kategorien Beste håndarbeidsblogg (nr. 21 på lista), synes jeg er så stas at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Tusen takk!

Ta for all del en titt på Håndlaga 2011 og se på alt det fine som er nominert. Det er lett å surfe bort et par timer her ;-) Kategoriene er Redesign, Barn, Klær, Smykker, Til hjemmet, Tilbehør, Bilde og Beste håndarbeidsblogg.

I Kategori 5 - Til hjemmet, nominerte jeg min egen brødkurv (nr. 18 på lista). Denne ble jeg så fornøyd med at jeg rett og slett fikk lyst til å løfte den litt fram ;-)


Den 30. mars blir ti finalister i hver kategori kunngjorte og det blir åpnet for avstemning. Avstemningen er da åpen fram til 12. april. Du kan lese mer om konkurransereglene her.

Det jeg sitter igjen og tenker akkurat nå, er at jeg skulle ønske jeg hadde hatt bedre tid til å sette meg ned og nominere flere andre. Jeg håper anledninger byr seg igjen til neste år!

Takk til Elisa Kolle og Unni Strand for et utrolig morsomt tiltak!

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...