mandag 13. september 2010

Gi bort-lotteri: 1 år - hurra for bloggen min! - AVSLUTTET


I dag er det nøyaktig ett år siden jeg postet det første innlegget på bloggen min!

For å feire min egen blogg arrangerer jeg et gi bort-lotteri. Premien er et eksemplar av Tine Solheims fine og inspirerende bok Maskeball.

Reglene er som følgende;
  • Ett lodd for å kommentere dette innlegget
  • Ett lodd for å lenke til dette innlegget fra din egen blogg (bruk bildet over)
  • Ett lodd for å dele på Facebook el.
Du kan altså totalt få tre lodd.

Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar!

Har du ikke egen blogg, er du fortsatt hjertelig velkommen til å delta. Skriv din e-postadresse i kommentaren så jeg vet hvordan jeg skal få tak i deg om du vinner.

Legger du deg til som følger, blir jeg veldig glad, men jeg gir ikke lodd for det, da jeg synes du skal gjøre det kun om du har lyst :-)

Lykke til!

Og vinneren er...
Et nostalgisk tilbakeblikk


Etter at jeg vaklende og smånervøst startet å blogge, kom mitt aller første innlegg 13. september 2009, og det har blitt totalt 127 mer eller mindre gjennomtenkte innlegg fram til i dag.

Jeg har fått 66 søte følgere og en haug av fine kommentarer og tilbakemeldinger jeg setter enormt stor pris på, og som har gitt meg uvurderlig inspirasjon og motivasjon. Takk!

Jeg har arrangert min første give away og det var kjempegøy!

Jeg har åpnet egen Epla-butikk.

Jeg har fått 86 følgere på Facebook.

Jeg har lært å hekle! Takk igjen, Heidi :-)

Jeg har hatt over 8000 besøk siden jeg startet å telle disse i midten av januar.

Det innlegget som har hatt aller mest besøk er det med tittelen Rosa sparkebukse til kjempestor baby! De fleste har googlet seg fram til innlegget, så jeg lurer på om det er mange som har en utfordring med babyer som er veldig store? :-) (I ettertid har jeg skjønt at størrelsen visstnok er rimelig normal, så overskriften er dessverre misvisende ;-)


Jeg har strikket til liten og stor, og både hund og katt.

Jeg liker bobleveska mi. Veldig.

Noen produksjoner har jeg blitt skikkelig fornøyd med, andre ting har jeg terminert og planlegger å lage noe annet av.

Denne genseren in spe, har gått tilbake til
formen av garnnøster.

Jeg gleder meg til ett nytt år med blogging, både for egen del og til å fortsette å følge de andre fine bloggene jeg allerede har oppdaget og de mange andre som jeg enda ikke har funnet. Jeg besøker deg gjerne etter at du har lagt igjen en kommentar hos meg :-)

Og vinneren er...

45 kommentarer:

  1. Hey Siri , jeg vil gerne deltage med 3lodder.:-))

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ettårsdagen til bloggen din! Blogging er gøy, og gir virkelig inspirasjon til strikking i sofakroken :) Jeg deltar med ett lodd :)

    SvarSlett
  3. Graulerer med ettårsdagen for bloggen! Jeg bøyer meg i støvet over alt du har gjort på det korte året - jeg tør ikke prøve å telle mine ferdigstilte prosjekter på samme tiden. Jeg trenger hvertfall ikke to hender. :D
    (Er det da man kan kalle det venstrehåndsarbeid? hihi)

    SvarSlett
  4. Gratulerer!
    Jeg er med, håper å bli heldig vinner ;)

    SvarSlett
  5. Gratulere med jubileet! Jeg tar et lodd :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1-årsdag! Artig å se tilbake på gamle bilder;)
    Jeg er med og tar 1 lodd!
    ha en flottt dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Hei, og gratulerer så mykje med eittårsdagen !! Du har da også ein kjekk blogg.

    Eg vil gjerne vere med på markeringa di. Følger er eg, men linker gjerne til dette innlegget !

    Ha en fin mandag fortsatt og mange fleire mandager framover !!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 1 års dagen. Eg blir gjerne med, tar 1 lodd.
    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  9. tar ingen lodd jeg, for den boka har jeg. Den er kjempefin. Inspirerende bilder og gode opskrifter.

    Gartulerer med jubileum :)

    SvarSlett
  10. Hei
    Gratulerer med 1års dag.
    Jeg blir gjerne med og tar 1 lodd.

    SvarSlett
  11. Hei,hei! Har fulgt med bloggen din en stund og tar 2 lodd :); for kommentar og lagt link til din give away

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mykje m ettårsdagen :) Kan ikkje fatte at det allerede er gått eitt år sidan eg leste ditt første innlegg!!! Og så mykje du har fått gjort dette året. Gleder meg til fortsettelsen.

    Eg tar gjerne 3 lodd og venter spent på om eg har vinnerlykke :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 1 år som blogger! Tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 1 år som blogger!
    Klart jeg vil ha muligheten og vinne din fine premie. Jeg tar 2 lodd, et for kommentar og et for link på bloggen min.
    Ønsker deg et nytt fint år som blogger, jeg følger med.

    Pernilla

    SvarSlett
  15. Gratulerer med 1 årsdagen.
    Jeg vil gjerne være med og tar et lodd.
    Klem Tone

    SvarSlett
  16. Gratulerer med 1 år som blogger!

    o_(^_^)_o

    Jeg vil gjerne være med å konkurrere, så jeg tar 2 lodd (jeg har kommentert innlegget og lagt til en link på min blogg).

    Ta gjerne en titt innom hos meg også:

    http://minlillerosaverden.blogspot.com/

    SvarSlett
  17. Grattis med 1 års dagen, og for en fin presentasjon over det siste året :-) Jeg blir med med 2 lodd jeg, og krysser fingrene :-D

    Ha ei flott uke og klem fra Siv

    SvarSlett
  18. Hjertelig tillykke med dit første år på bloggen, det må siges at være en spændende måde du fejre det på :-)
    Flot blog du har.
    2 lodder til mig .

    SvarSlett
  19. Saa stilit symaskin du har. Er med paa ett lodd. ( har ikke facebook) Og gratulerer med ett aars burtsdagen.

    SvarSlett
  20. Gratulerer så masse med 1 år som blogger! ❀
    Du har laget mye flott dette året - artig med en titt i bloggen din! Jeg kommer tilbake :)

    SvarSlett
  21. Tillykke med et helt år - det er spændende læsning.

    Jeg vil gerne skrive mig for et lod - flot bog du udlodder.

    SvarSlett
  22. Gratulerer! Du har laget mye fint. Ramla over bloggen tin for første gang i dag. har blitt følger så jeg kommer tilbake.

    1 lodd.

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  23. Gratulerer med så mange innlegg! Og veldig artig å se et tilbakeblikk - masse fint :) Jeg vil gjerne være med i din give-away med to lodd :) Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  24. Gratulerer! Flott side og blogg:-) Jeg vil gjerne være med med 2 lodd

    SvarSlett
  25. Gratulerer! Jeg deltar gjerne med 2 lodd:)

    SvarSlett
  26. Grattis med det! Æ tar to lodd :-)

    SvarSlett
  27. Tillykke med blog-jubilæet. Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen med et lod.
    Laura

    SvarSlett
  28. 3 lodd til meg. :gleder seg:

    SvarSlett
  29. Gratulerer med ett år og kjempefin blogg! Jeg tar to lodd jeg. :)

    SvarSlett
  30. Grattis, det har jammen gått fort! Jeg tar to lodd - kult at du har fornorsket giveaway-begrepet forresten!

    SvarSlett
  31. Gratulerer! Må si du har hatt ett innholdsrikt blogg-år!
    Linker til siden min.

    SvarSlett
  32. Oppdaget bloggen din forrige uke, og var noedt til aa lese meg igjennom alle innleggene :-) Myyye bra strikke-inspirasjon her!

    1 lodd til meg...

    SvarSlett
  33. Gratulerer med 1-årsdag for bloggen din!!!
    Jeg tar gjerne 2 lodd i din herlige give-away!

    SvarSlett
  34. Gratulera med 1årsdagen! :)

    1 lodd på meg... :)

    SvarSlett
  35. Hurra for en flott 1-åring! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og strikkepinner. (o:

    SvarSlett
  36. Gratulerar. Flott blogg du har og så mykje fint som du har laga! Eg er ny i Blogglandia og får det ikkje heilt til...
    Eg tek eit lodd og kryssar fingrane, for den boka er flott!!

    SvarSlett
  37. Gratulerer!
    Jeg blir gjerne med.
    1 lodd her :-)

    SvarSlett
  38. Gratulerer med bloggjubileum! Og for en søøøt hundegenser! :) Jeg blir gjerne med i trekningen, 2 lodd!

    SvarSlett
  39. Hei! Jeg blir gjerne med på trekning! :-) Jeg elsker nesten alt av Trine Solheim :-))

    SvarSlett
  40. Den hvite veska var skjønn(og er det fortsatt!)!
    Jeg blir gjerne med på ditt blogglotteri, og jeg linker til deg på min blogg!
    Klem fra nord!

    SvarSlett
  41. Skulle ønske jeg kunne få drivi med strikkinga mi slik du driver med strikkinga di! Leser bloggen din med samme følelse i magen som når "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" er på TV: SKULLE GJERNE HATT DET SÅNN!!! :-)
    Gleder meg alltid til nytt fra deg.
    Vil være med i trekkningen, og er med om to lodd siden jeg ikke har noen blogg...
    Mvh Jofrid

    SvarSlett
  42. Gratulere med 1 år med blogging;)
    Flott og inspirerende blogg, -helt ny for meg, fant den via en engelsk en på ravelry:)
    Adressen er notert, så kommer nok innom igjen:)
    Og om det ikke er for seint trekker jeg jo gjerne ett lodd også:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...