torsdag 7. januar 2010

Den perfekte julegave!

.
Fra min snille mamma fikk jeg en er skikkelig godtepose av en julegave! Perfekt!
.
.
Heklepinner i størrelse 5, 6, 7, 8 og 10. Nå har jeg ikke lengre noen unnskyldning for ikke å lære meg å hekle skikkelig...?
.
.
Hakking har jeg hørt om og en venninne har vist meg det, men jeg skjønner det ikke. Min begrensede kunnskap om hekling generelt gjør nok ikke ting enklere.
Pjoning hadde jeg aldri hørt om før min mamma nevnte det. Det blir spennende å se hva jeg klarer plukke opp av denne instruksjonsfilmen.
.
.
Strikkepinner i størrelse 9, 12, 15 og 20. Den i størrelse 9 er perfekt til ting som skal toves. Ellers planlegger jeg lage skjerf og sjal. Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Så snill mamma du har! Hekling er gøy og eg har akkurat hekla ferdig ei hue til meg sjølv i Alfagarn :) Enkel, fin og deilig å ha på. Oppskrifta fant eg her http://hobbykroken.blogdrive.com/archive/149.html

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...