torsdag 28. april 2011

Strikk ditt eget royale bryllup


Jeg gleder meg stort til å følge bryllupet til Kate og Will i morgen.

Andre gleder seg tydeligvis mye mer enn meg, for dette overgår det meste jeg har sett. En dame ved navn Fiona Goble har laget denne boken, Knit Your Own Royal Wedding (følg lenken for å se mer, og ev. kjøpe boka på Amazone)

Denne omtalen av boken virker jo lovende for prosjektet;
"I have to admit, most things to do with the impending Royal Wedding make me want to poke things in my eyes. There is something, however, extremely charming about this book [...]"
Utdrag fra bokomtale

"Like many strokes of genius, this book started as a joke" har jeg lest om boken, og at det er humor i dette er det ingen tvil om! Sjekk denne fantastiske filmen med animerte royale figurer i en framstilling av bryllupet. Kanskje gir det en smakebit på hvordan den store dagen blir! :-D
Spander gjerne også på deg å ta en titt på den vittige omtalen av boken fra The Graham Norton Show i filmklippet under.






Jeg skal garantert se bryllupet i godt selskap i morgen, om jeg finner tid til det, så ser jeg ikke bort ifra at det blir strikket litt også (det er jo mange deilige timer med gjester, kjoler og hatter) men jeg kan love at jeg ikke skal strikke medlemmer av hverken den Britiske eller andre Europeisk kongefamilier ;-)

Godt bryllup!

12 kommentarer:

  1. Hahaha, fantastisk innlegg! :) Eg heldt på å le meg skakk av Norton's kommentar: "Camilla looks better knitted", for det gjer ho faktisk :)
    No vert vel ikkje eg den største sofaslitaren i morgon under bryllupet, men kjekt for dei som diggar slikt :)
    Eg må forresten takke nok ein gong for den supre ideen med påskeeggvinen - svigerfar vart heilt i 100 av gåva frå oss på påskefjellet! :)
    Kos deg med bryllaup og (kongeleg) strikking i morgon :)
    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  2. Hahaha, underholdning! :) Jeg er imponert over hva folk bruker tiden sin på..hihi. Men fantastisk morsomt da! :)

    Klem

    SvarSlett
  3. He he, helt hysterisk. Deler gjerne linken videre for dette var storveis :)

    SvarSlett
  4. Oj oj, dette var saker! Jeg lar meg imponere, men ville ALDRI ha strikket noe slikt selv!
    :)

    SvarSlett
  5. Kjempemorsomt, takk for en god latter! Jeg skal definitivt også se bryllup i morgen, men uten strikkepinner, det er for varmt.

    SvarSlett
  6. Kjempemorsomt av Norton. Jeg skal helt sikkert ikke strikke dette!

    SvarSlett
  7. Stilig-stilig! :-) Men jeg tror ikke det blir prioritert på strikkelista, nei! :-)

    SvarSlett
  8. Så utrolig bra! Håper å få med meg litt av bryllupet i morgen.

    SvarSlett
  9. Hahaha :D ikke det at jg ser for meg at jeg kommer til å strikke noe slikt, men dette er nesten en bok man bare må ha ;)
    Og Norton er bare hysterisk morsom!
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  10. Haha, ja dette hva litt av en bok. Jeg skal ikke strikke dette og føler ikke noe behov for og ha boken og men artig er det.
    Nå sitter jeg her fremfor tv med pc og strikking og ser på alle klær og hatter. Er veldig spennt på brudekjolen.
    Ønsker deg en fin "bryllupsdag" og en riktig fin helg!
    Pernilla

    SvarSlett
  11. Du skal se mye før øynene detter ut (kan man si det?) :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  12. Haha. Fantastisk! Personlig tror jeg at jeg holder meg til planene om å strikke sauen Shaun til tantegullet ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...