søndag 23. mai 2010

Som en småunge i godtebutikken

..
Nå er det godt dette Drops-salget snart er over! Det er bare alt for fristende. Og jeg klarer ikke motstå fristelsen....


Jeg skulle bare innom og se. Yea, right! Resultatet ble tre morsomme nøster naturhvit Puddel, to blå og to hvite nydelige nøster Vivaldi.

Prisen er forsåvidt uinteressant, men jeg SPARTE 102 kroner med å kjøpe det på salg :-) Kvinnelogikk?

Jeg vet ikke hva jeg skal lage av det, men det jo veldig mye fint å finne på sidene til Garnstudio.

F.eks;

Kjempefin bolero

Morsom hals



Spiralskjerf som ser morsomt ut å lage.

Lettstrikkede pulsvarmere

Nydelig sjal, men krever mer garn enn jeg har.

Søt tunika

Veldig fine armer på denne jakken, men også her må jeg ha mer garn.

Byens heftigste votter

Men først! Først skal jeg avslutte det jeg allerede har startet på!

Fortsatt god pinse!
.

6 kommentarer:

  1. Har vært og hamstret en gang, men må vel avgårde igjen før mai tar slutt:O)
    Mange flotte mønstre du har funnet;)

    SvarSlett
  2. her var det mye flott å velge mellom.
    Kjempe kjekt med slike salg.
    Fortsatt god pinse

    SvarSlett
  3. Haha, ja jeg var også på Drops-salget - det ble en hel bærepose og jeg sparte MASSE penger! Så fine oppskrifter du har funnet - her var det mye interessant.
    Fin blogg du har, jeg har visst ikke vært her før, men kommer nok igjen!

    SvarSlett
  4. Lekkert garn ;o) Og det er helt riktig...vi snakker ikke pris, bare hva vi sparte...;o))) Ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Det er rett og slett umulig å være fornuftig når man kommer over garn på salg - i alle fall om man er hekta ;-). Og sparing er jo alltid kjekt :-P

    Det ligger noe til deg inne på bloggen min :-D

    Ha en fin mandagskveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  6. Jeg var nettopp i en by med flere Drops-forhandlere, men klarte heldigvis å unngå dem. Det hadde endt med katastrofe! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...